Bukan Blog Kamu: Selamat Jalan....Selamat Beraya Sakan...

Friday, August 2

Selamat Jalan....Selamat Beraya Sakan...



Nak raya sibuk la sikit dengan persiapan raya dan tempahan raya...
yang tempah lasminit pun ada.. harap maaf la terpaksa tolak..
sayang sungguh tapi apakan daya tak mampu maka tak dapatlah..

ramai dah mula cuti mulai esok.. termasuk la asben saya sampai 18hb nanti..
sekolah lain pun sama la jugak kan ehhe... tahun ni saya raya di perak dulu
dan barulah balik ke negeri sembilan raya kedua nanti...

ok selamat hari raya maaf zahir batin dari saya dan chocobert...
hati2 dalam perjalanan.. selamat beraya sakan...
moga bertemu lagi ramadhan yang akan datang insyallah....



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Selamat Hari Raya juga dari auntie buat Nawfal. Salam pada umi Nawfal, auntie maaf zahir & batin juga darinya...

IbuNoey said...

selamat hari raya,kakak..;)

Cik Nur™ said...

selamat berhari raya.. :)

eMMe said...

Selamat Hari raya maaf zahir batin Bert!

lame nye cuti raya...
akak pun lebih kurang la.. tahun ni raya kat negori.. tapi raya kedua dari Perak - ke negori...

jumpe lagi.. hope pas ni leh order chocobert, heee~

lelamaisara said...

selamat hari raye maaf zahir batin bert :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...