Bukan Blog Kamu: Layan Gambar Raya 2013 di Perak

Monday, August 19

Layan Gambar Raya 2013 di Perak

Setelah sekian lama tak update blog... nak carik mood blog balik alahai...
kita warm up dulu dengan gambar raya untuk tahun ni... bulan raya lagi ni..
tahun ni lakibini dan anak baru yang dah 10 bulan ni raya di perak dulu
kampung cik asben.. gilir2 lah gitu ye tak.. tahun lepas kampung saya hihi..

beberapa gambar raya di perak nak selit kat sini.. maleh nak upload sume..
bosan pulak kang tengok banyak2... entry mendatang update gambar raya
di kampung saya kat negeri sembilan pulak yeh...

tema di perak Kelabu Asap VS Gang Oren Api Membara gitu..
yang laki pakai kelabu yang pompan pakai oren.. kontrassss gitu haha...
saje buat tema pelik2.. tema raya jarang2 orang jumpa kan.... layan jela..









ok tuje la dulu ye...
selamat hari raya maaf zahir batin...

#selitkan doa untuk sedara kita di Mesir ya....


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

Qhaifa Nur said...

salam aidilfitri...

alahai comelnya budak ensem ni berbaju melayu Bert...
balik perak yup...seronok

are_lin@yu said...

alahai gram nya tgk nawfal dh bsar dh ye.

Kakzakie said...

Apapun Nawfal juga yg segak dan comel. Kakak geramlah tengok Nawfal ni... cute betul:)

IbuNoey said...

tomeinya nawfal...nak geget je rasanya..hehe...

Rai Ourkizuna said...

waaa.. da hensem dak nawfal ni.. gerammm!!

Cik Nur™ said...

naufal..paling comeil.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...