Bukan Blog Kamu: Isaac Nawfal Main Mercun

Thursday, August 22

Isaac Nawfal Main Mercun

Choyyy!! salah tajukk kawww.... sori2... sori2....
main bunga apilaa.. raya di negeri sembilan ni...
sedara mare kezen2 dia main bunga api jam 12 malam...
kami pun sesak jugak teman budak2 ni main bunga api...

nawfal tengok je diorang main... mungkin dalam hati tu teringinnn..
maka dengan cekal hati saya yang dukung dia pun kasik dia pegang..


mula2 beliau pegang dan tengokkkk je api tu... kagum dan jakun barangkali..
mesti beliau tertanya-tanya apakah benda ini.. menyala2 dan panas...


dah banyak kali pegang baru nak mula tersengih...
dah selesa kot.. dah mula suka dengan cahaya yang menyinar...
habis je nak lagi.. habis je nak lagi.... dah suke letteww...


Bila dah selesa barula ketawa mengekek2...
baru je nak gelak bahak2... terbantut plakk.. habis dah api haha...
risau betul masa bagi dia pegang.. boleh pulak dia pusing2 
kan bunga api tu macam kezen2 dia buat.. takut jugak 
kalau kene muka dia.. maka saya pegang tangan dia hihi...

ok tuje nak cite... babai....



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

13 2 ORANG KATA:

MizzTina said...

amboi, kemain suka dia...

eMMe said...

berani yea naufal, cam tu la anak jantan, heee.. comel la dia senyum simpul, pastu mula la senyum lebar, hahahah... twin takot dgr bunyi mercun, esp. Airis, Eryna cool... tapi mmg dowg jenis mudah terperanjat, cam mama dia, coz time akak ngandung, selalu terperanjat, hahaha...

Kakzakie said...

Suka betul dia dapat main. Yelah benda macam lidi tetiba boleh keluar cahaya cantik itu yg dia suka..

Qhaifa Nur said...

teringin yup nawfal...
tahun depan dapat main sendiri...

Cik Asma BLuppy said...

ingat betol2 main mercun td. haha. comel je die gelak. gewamm je nengok.

Rai Ourkizuna said...

cayalah.. berani sungguh..

Qashmere said...

Bunga api cintaaaaaaaaaaa

Qashmere said...

Bunga api cintaaaaaaaaaaa

Kakizan Omar said...

wahhh.. dah besar dah Isaac Nawfal...:D

IbuNoey said...

hehe..sukanya dia..berani lak tu..comel je senyum..

AniqFiras takut nak main bunga api. tengok dari jauh je masa Pak Ucu dia main..

ct kektus said...

hahaa. awal2 takut, dah seronok sengeh memanjang je lah si nawfal. hihiih :)

Lelaki said...

suka btol .

Cik Nur™ said...

seronoknya diaa.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...