Bukan Blog Kamu: Gambar Raya 2013 - Negeri Sembilan

Wednesday, August 21

Gambar Raya 2013 - Negeri Sembilan







Balik kampung saya raya kedua... sampai pagi raya ketiga
syok jalan tengah pagi buta tade jem langsung..
cume kene tahan ngantuk sikitlah.. hehe....

kat sana beraya bertemakan putih pulak dah..
masa jenjalan carik baju raya.. cik asben berkenan baju putih..
saya tamo... tamo... susah nak jaga baju putih ni kan???
tapi dia nak jugak... kite ikut jela... pastu saya bebel2...
mesti tade baju putih untuk baby... sekali carik jumpa daaa.. belambak!
ok baru puas hati hehehhehe.....

yang ralat sikit tak dapat nak bergambar di pagi raya hari pertama
sebab ramai yang balik masa tu.. alaaaaaa muke saya tadeee.....
ok pasrah jela.. tempek la sikit kat sini gambar raya kami yekk.. tata




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

Qhaifa Nur said...

tema putih jarang sangat orang pilih Bert...tapi tetap cantik juga..
comel nawfal...

eMMe said...

Bert, akak suke tgk kowg pakai baju putih tu... nampak sejukkk je...damai je... yg baju oren pun nampak style la... nampak naufal dah besar....

ct kektus said...

hensemnya nawfal bersongkok ! ececehh. ;)

Ratu Hatiku said...

Hensemnya Nawfal :)

Cik Nur™ said...

cantiklah tema putih.. :)

IbuNoey said...

lawanya tema putih..kena pula dengan background..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...