Bukan Blog Kamu: Nak pergi Kessuma, Kuantan

Saturday, June 1

Nak pergi Kessuma, Kuantan


Bermule la perjalanan kami sefemili ke kuantan kelantan pahang harini..
petang jugak kami gerak.. asalnye nak gerak pagi.. tapi banyak hal sangat
terpetang jugak lah gerak... tak tau la pukul berapa sampai pahang ni...

lama dah tak ke kuantan ni.. takde la heran sangat hal kessuma tu..
sibuk ikut nak jenjalan je hehehe.. kami akan tinggal di homestay..
cam bes je homestay yang kami booking tu.. banyak kemudahan..
dan yang paling penting ada astro dan wifi.. takde la kebosanan nanti...
takde la tertinggal cite peberet.. masterchef selebriti hihii..

balik dari pahang nanti singgah n.sembilan jap.. balik kampung mak saya..
dari negeri sembilan nanti balik semula ke perak.. redi untuk ke perlis 7hb..
8hb ada rombongan bertunang adik ipar saya.. nak pegi padang besar! yeayy!

sebenarnya saya dapat intebiu spa 11 june tu.. tapi maleh la nak pegi..
tanak keje langsung!! asven beria suruh saya pegi.. saya takmo..
nak jadi surirumah berbisnes.. keje idaman saya dari dulu lagi hehe..
dah ada kerjaya buat ape nak keje lain,. saya suka sangat keje skang ni..
duduk rumah.. jaga rumah.. jaga laki.. jaga diri.. jaga anak.. best lah!
sambil tu dapat duit buat bisnes online.. best la kan.. bahagia sudah..:)

balik dari pahang.. redi la dengan 3 tempahan coklat yang menanti..
muge2 saya tak letih dan mampu buat2 coklat yang dasat2 tu..
 sampai nanti boleh online kat sana.. ok muge kami selamat dalam ondewey..
hehe... tata.. selamat bercuti untuk sumorang... buybuybuy...

AUTOPUBLISH



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

Cik Nur™ said...

amboii..jauhnya berjaya..
mesti si naufal tu suke mama dia bawa bjalan.. :)

LiNda said...

linda pun dpt interview spa, tp 12 june...bestnye gi kuantan :)

are_lin@yu said...

bg interview tu kt ayu blh x..hiihi

Mrs Lurve said...

untungla kalo dpt wat bisness sendiri nie kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...