Wednesday, June 19

WW # Bulan Mei / June Punya!!














Setakat yang dah hantar.. 5 set coklat lagi akan dihantar minggu depan..
sibuk lagi la hujung minggu ni.. oh moga2 dipermudahkan...

selain tu saya jugak penjual biskut raya.. nanti saya promot hihi...
kalau berminat nak makan coklat saya leh roger2 saya kat email
chocobert84@gmail.com atau kat FB lagi senang... CHOCOBERT..
kalau nak merasa coklat free sekarang ni hangat saya buat cabutan 
bertuah.. LIKE page saya dan tengok pada gambar cabutan bertuah tu ya..


7 comments:

- AZIE - said...

bestnya tgk bisnes bert nie...bagus!!

Unknown said...

hoho..coklat!!

Kakzakie Purvit said...

Makin hebat juga biz coklat Bert ye. Suka kakak tengok.

Qhaifa Nur said...

wow..macam-macam paten ada...bestnya

Unknown said...

alhamdulillah..tahniah bert.. moga bulan puasa nanti semakin murah rezeki..

Lieza Nordin said...

smga terus bjyaa :)

Miss N™ said...

Yummy..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...