Bukan Blog Kamu: Percaya padaku....

Saturday, December 31

Percaya padaku....



Rasenya ni lagu baru.. kalo dah lama pun tak la lama sangat..

Egois tanak ngaku kadang-kadang ada jugak lagu sedap dari seberang..

Kononnya pernah buat pengakuan bajet mutlak…

“takkan suka dengan lagu-lagu dari seberang.. sebab lagu2 kita

Orang Malaysia pun sedap-sedap jugee!!”


Tapi tu dulu… zaman lagu-lagu dulu yang masih sedap..

Tapi zaman makin berubah.. selera pun ikot berubah…

Lagu-lagu dari Malaysia ni tak macam dulu sedapnya kan??

Tak berhantu macam dulu.. dengar 2,3 kali pastu terus muak kan..

Bila karok nyanyi lagu lama.. bila dalam kereta dengar lagu lama..

Tak tau la bila nak muaknya…


Ada satu lagu seberang yang baru saya nak suka

Dan mungkin dah basi pada orang lain kot hahaa..

Ha lagu ni.. percaya padaku dari Ungu.. boleh la layannnn….

Dah muak besok tukar lagu lain plak hehehehehe…






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Tentang Kita said...

lagu nie mmg best..pertama kali dgr terus jatuh cinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...