Wednesday, December 21

Family day 2011 - melaka kami serbuuu....


Bermula hari ahad bersamaan 25 disember ini

merangkap hari krismas itu yang bukan untuk kami sambut,

Saya dan cik asven akan ke melaka untuk mengikuti

Program hari keluarga anjuran sekolah cik asven saya

Di air keroh melaka... aiseh.. melaka??

Napa bukan negeri lain.....?? ehhehe...


Dulu saya pernah duduk di melaka dan bekerja di sana..

So sangat-sangat lancar perjalanan dan situasi di sana...

Takpelah ikot jelah.. ni bukan program saya pun..

Takkan nak banyak soal plak kan..

Kasik can la nak sambut hari keluarga untuk pertama kalinya

Bersama cik asven terchenta.. melaka pun melaka lah...!


Hmm mesti saya segan kepialu dan menjadi pendiam macam selalu...

Kalo tak kenal memang saya ni pendiam aje.. ehhee..(TDDMKA)

Tapi kalo dah mesra alam sayalah orang paling bising sekali.. hoho..

Berkepitlah saya dengan cik asven aje dan susah saya nak campur

Dengan rakan-rakan sejawat beliau....

Adakah program ini akan membosankan saya ataupun sebaliknya...


2 hari je pun tak lama.. lepas tu singgah negeri sembilan rumah mak...

hari selasa la balik.. nak balik isnin? oh tak sanggup nak hadap jam..

28 haribulan kene ke hospital teluk intan ambik keputusan medical check-up

cik asven untuk penjawatan beliau...harap tade penyakit kronik macam saya.


undangan perkahwinan kawan2 cukup banyak...

sampai bertindih-tindih.. yang sesalnye.. kawan2 yang kawen tu

semua datang masa kenduri kawen saya yang lalu...

cam tak besss je kalo saya pun tak jengah kenduri mereka kan kan kan....

mungkin tak dapat nak pergi.. kalo tade aral kami sampai ye...

kalo tak sampai harap mahap dipinta... doa ku panjatkan buat kalian,...


3 comments:

J.Syazwana said...

sabtu ni baru nak jalan2 melaka. bawa adik dapat 5A upsr jalan2. hehehe


pssss. nak gambar divectorkan free? mana tahu anda bertuah. tak tahu ape itu vector? jom singgah blog. kompem tak menyesal :)

Anonymous said...

selamat ber 'family day' !!!

aamalinaazman said...

weee
lame beno dh x p melaka
hehehehe :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...