Bukan Blog Kamu: Koleksi : gambaran sebenar di kenduri kahwin

Tuesday, December 6

Koleksi : gambaran sebenar di kenduri kahwin


gambar curi lagi... kredit pada casazara@photography

ingat lagi ENTRY INI?? tade gambar kan???
kemera sendiri sudah dilupai.. dah tak bawak pulak masa kenduri itu..
mengharapkan mane2 potogape mengetag di FB untuk meraih simpati
dan dijadikan bahan bukti bahawa saya pun turut hadir
dalam majlis perkahwinan pengapit saya ini hehehee.....

akhirnya saya sudah di tag.. yeahhh!!! mekaseh pada beliau..



ketika ini saya baru sahaja tiba.. nasib baiklah mereka ini
masih belum pulang lagi... dapat juga bergambar dengan kawan2 sekolah...
terlalu kecik.. carik saya di mana.. heh heh heh...

aktiviti wajib menghadiri kenduri kawen..
mesti bergambar dengan pengantin sebagai kenangan....

(ayoooooooo napa saya kelihatan begitu rendahhhh??) ahhahaha


2 sahabat baik dan lama saya.. misyu korang2.. maria dan hidayati...

tahniah dekma.. moga bahagia hingga ke sorga....
kamu sangat cantek di hari bahagia kamu.....

terasa diri ini mau bersanding lagi dengan cik asven
bila tengok pelaminnya dan bajunya yang shantekkkk!!!

opsss terselit gambar masa kami photoshoot sama2 di putrajaya dulu...
lebyu dekma...!!!!






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Mizfantagiro said...

Selamat Pengantin Baru jugak tuk Dekma =)

simply nana said...

Sronok bila tgk kengkawan naik pelamin, terasa diri pun bahagia cm dulu2.hik3

zarapicture said...

aku muncul disini, tetapi aku akan keluar kembali...miahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...