Bukan Blog Kamu: Supper @ Dinner wif encek amey....

Thursday, October 28

Supper @ Dinner wif encek amey....


hmmm..
waktu entry ini ditaep..
saya sedang menunggu jejaka di atas
datang dari tanjung malim ke subang jaya...

hmmm....
sebab saya mengadu yang saya belum dinner lagi..
sehingga mengeluarkan pelbagai jenis angin
sama ada di atas atau di bawah..
*opsss*

hmmm....
setelah angin itu didengari beliau melalui atas..
maka dengan segera beliau menyatakan...
"tunggu sane abg siap jap.. kang abg datang"

hmm....
"ishhh tapaya la... mesti abg penat sebab arini las ekjem kan..."

hmmm...
"betul ker ni???"

hmmm...
"betul la.. tape...kang nak tido maner plak dah tgh2 malam ni"

hmmm...
"tape.. abg tdo la umah angah kang"

hmmm...
"ngantok takkk??"

hmmm...
"kalo abg ngantok kang awak la baawak"

hmmm...
berpikey dengan pening..
cemana aku nak bawak padahal dia datang dari sane...
hissshhh... meepek jer dia nilah...

hmm...
"okla kalo camtu.. kalo tapenat n tangantok abg datang la"

hmm....
"okeh babai... abg gerak sekang"


hmmm...
aku ngantok senanyer neh...
cene nak kua neh....
dia dah ondaway...
lam kul doblas lebeh kang sampailah dia tuh.....

hmmm...
lapaa..
memang aku tgh lapaaa...
sari suntuk tak makan berat2...

hmm.....
nape tak makan??
dayet??

hmmm...
selalu malam mmg masak bertiga...
dengan rumet aku la...

hmmm..
malam ni...
sorang dah beli makan kat lua...
sorang lagi dah makan dgn bf dia...

hmmm...
alahaiii...
malasnyer nak masak..
padahal laok basah dah beli dah ader lam petiyais ituh!!
kalo sorg2 masak...
makan sorang2 mmg tasedap aku masak...
wat rugi laok jer...
bek beli kan kan kan kan...

hmmm...
kete kat amey...
tapat nak kua memane...

hmmm...
dia plak sanggup datang dari sane nak teman aku makan...
alahai... cik abg ku...
siyan dia dala penat...baru abih ekjem painel...
kang aku rijek pengajakkan beliau kang..
dia majuk lagi macam airtu.......
satu keje plak nak pujok balek kang...
maleh aku haiihh.....
angau rindu kate beliau sebab telah berpantang selama 4 hari..
tak bemesra2 alam...cakap2 skjap dalam tepon patu letak...
gua pon angau wendu-wenduan jugak neh..
cemana wehh!!
isk isk isk isk isk.......

hmmm....
nyesal plak btau aku tamakan lagi...
pantang dia dengar aku tamakan...

hmmm...
lupe...
dah tercakap...
nak watcene...
dah dia tanye dah makan lom..
sememangnye tgh lapa.....

hmmm.....
krrr krrr krrr..
kate cacing2 peliharaan ku dalam perot ini...
saba2.. jap g kita makan keh....
baby!!! patsampai...tasaba namakan.......





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

My Little Diary said...

salam ziarah,

semoga sehat selalu


entry terbaru "berlari mengejar cinta"

TWEETY BERT said...

singgah2 selalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...