Bukan Blog Kamu: Pakai tudung macam BIARAWATI KRISTIAN?

Monday, October 18

Pakai tudung macam BIARAWATI KRISTIAN?


Alapakkk... ni aku pon penah buat nih adehh...
aku juge mangsa pesen...
rak sedar rupa2nya ikot trend sister itu...

tapiiiiiiiiiiiiiiiiii.............

aku buat taderla ketat.. sebab tak sukeee... rimas!
taderla nmpak kesan leher sangat...
tapi boleh dikira jugak ker??

hmm.. konpiyus nih...



tapi............. lagiiiii.....



skang tengah suker banget dgn tudung nih....
sedang wat koleksi....
alah beli menang memakai....
cantik kan??

*tadekenengenekan*





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

ainiayu said...

salam bert...akk tk sker pakai tudung cekik2 ni...tercokik je rasanyer...tp penah le try...kejap je pn...rasa cam tkleh napas....tp klu tudung yg ky bwh tu mmg lawo...cuma tk cukup bajet lg....kene tunggu pembentangan bajet akan dtg...:)

p.s...bila nk menggediksss ni...utk suke2 pn tkpe...hubby nk pektis je...heheheh

TWEETY BERT said...

heheh.. tudung tu mahal tapi sangat la bess biler pakai n santek plak tuh hehehe....

tapaya ikat2 dekat leher... tape kak.. hubby akk makin masyukk tuh.. kompom leh beli punyer hehe.. tgu saya jadi pengedar. leh dapat diskaun spesel hehe...

jawapan p/s: ha tula.. saya pon nak menggediks2 gak nih... nanti sy ajak dekma set pojek baru kiter season 2 punyer hehe.. huhu tak sabo2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...