Bukan Blog Kamu: Kursus Perkahwinan

Saturday, October 30

Kursus Perkahwinan


gamba heyasan semate2 tadekenengene dgn N3 ni


Bulan oktober pon akan selesai pada esok hari jam 11.59 malam nanti...
masuk suda bulan november pulee...

persiapan perkahwinan antara kami perlulah di mulakan secara beransur-ansur...
agar tak kelam kelibut di kemudian ari..
sudah masuk november plak ni....
lagi 2 bulan abih sudah tahun 2010...
masuk plak tahun baru 2011....

tahun depan...
insyallah kami akan menamatkan zaman bujang
setelah bekenalan & bercinta hampir 9 tahun...

pahit getir susah senang suma kami dah lalui...
kalo dah jodoh tak kemane yer orang kate...
insyallah... muge dimudahkan segala urusan....

.................................................................................

ape daaa skema giler ayat kew kew kew...
jangan gelimat jangan segan...

pagi2 tadi encik beliau anta aku g keje...
maka kitorg dah sepakat membawa berkat
bahawa minggu depan atau lebih dikenali sebagai neswik
kitorg nak g kusus kawen la dulu...
wat sementara dia tgh cuti sem selama 7 hari ni....
pas cuti ni mesti beliau sibok balik nak stadi...

dipabali kan minggu depan jumaat??
perghh bessnye... cuti 3 hari...

kalo kompom amik kusus minggu depan
maka kene la aku hamek cuti....

yang menjadi persoalannye...
kat mane plak kitorg nak bekusus neh...
mane yg beshh ek...
adehh...

amey bilang..
"kita g kat masjid shah alam je.. tempat angah kusus kawen aritu"

aku tade hal punye...
ekot saje muntut dia mane dia nak kusus...
hue hue hue hue...

pas amik kusus tawen nak wat ape plak yerh...
ohhh~

kene rujuk balek aku nyer N3 lame
pasal persiapan perkahwinan neh.....



tagline baru untuk semua N3 sepanjang persiapan menjelang kawen nanti...
*tasabanatawengancentahati*




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...