Bukan Blog Kamu: Maria kawen

Tuesday, October 26

Maria kawen

ohh sungguh lambat sekali nak hapdet...
asyik lupe lupe lupe & terus lupe....
sorila kawan ku yang kawen...
beliau bernama puan maria sudah berkawen pada 2/10/10 yg lepas...
dah hujung bulan baru nak citer yerh...
taniah la gang....
& sori yg hamat sangat sebab dapat datang kejap jer....
maka gambo pon sket jer....


anda sungguh jelitawan dihari bahagia anda...
(ni tema yg aku pilih kalo nak kawen neh)
tapi tak kot arie.. aku pilih kale lain la....
hehehehe....


nampak!!!
nampak!!!
badan ku dah kurus sket...
tapi naper muker aku still nampak devab hah!!!
cene nak dayet tang pipi plak neh...
bila pp dah tembam..
secara tak langsung aku akan nampak GUMUK!!!!!!!!
arkkk arkkk arkkkk....



yeah kami sedondon dondon...
berdondang sayang di atas pelamin.....
bersama penganten 2 sejoli....
oh amey pon nampak devab disitu...


kawan ku yg kawen bulan 3 lepas....
kami berkumpul semula...
wehhh rindu korang....
nila kawan2 saya masa sekolah dulu..
yang sangat nakal serta brutal...
moga ketemu lagi...

buat maria...
taniah!!!!
moga bahagia sepanjang hayat..
dikurniakan anak2 yg soleh & solehah...
aminnn.....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

azzey said...

TWEETY BERT: Mmg cantik baju kawen kawan awk tu!

TWEETY BERT said...

kiter pon suker kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...