Bukan Blog Kamu: Matrik Ipoh

Wednesday, September 8

Matrik Ipoh

Wiken lepas melawat la adik no 7 hincik amey di matrik ipoh bersama abah n adek badeknyer.. sibuk jer haku nak ekot.. nak gak tgk maner rupe matrik tu.. sebab tak pnah nengok matrik... mane la tau kot2 ader macam cter matrik tu ker.. ataupon kad matrik ker kan.... rupanya takla yer?... macam sekolah jer ropenye.. baru la teman tau...*tetiba tuka loghat*


waktu ondawey ker saner.. dekat je ye kg gajah ngan matrik ipoh ni...
aderla lam setengah jam waktunye...
rancak deme ni berbual...
bla bla bla bla...

kalo dah jumper budak kicik..
tanak lepas hincik hatan neh...
suker sangat main ngan budak..
saba2.. kalo ader rezeki.. dapat la anak sendree nanti yer....
ha masa tu main la puas2 ngan budak...
jangan lihat perbuatan kami yang duduk di belakang bersama 2 org
lagi adiknyer...membuang masa lapang yang ader dengan mengadekan
perbuatan senep menyenep...
*mood : seriyus*

yeahh..
udah sampai dengan jayenye...





nak cerita aper yerh??
dah burak2..
dah bagi barang2 bekal..
dah senep menyenep..
maka kami pun pulang.....
tu sajerr hehehhe....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

azzey said...

TWEETY BERT: DOK KPG GAJAH KE? SY PUN PERAK GAK...:)

TWEETY BERT said...

aik.. perak kat maner

azzey said...

TWEETY BERT: Tk Intan le....awk kat ne?

TWEETY BERT said...

ooooo.. dekat jerk... kg gajah bukan umah saya.. tapi umah mentua saya punyer bakal hehehehhehehhee

azzey said...

TWEETY BERT: oooo gtu....abih dok mana skrg ni?

TWEETY BERT said...

skang ni kat subang.. sesekali g saner la kg gajah...tapi tak ikot teluk intan.. ikot ulu dedap.. cepat sket smpai

azzey said...

TWEETY BERT: oooo gitu....mesti raya ni ada blk kg gajah kan?

TWEETY BERT said...

aah ader.. semestinya hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...