Bukan Blog Kamu: Besdey Amey

Wednesday, September 8

Besdey Amey


buat tatapan hincik tunang sayer amirul khairudin yang ke 26...

moga hincik bertambah matang.. bertambah kurus... bertambah macho..
bertambah emsem.. bertambah rezeki.. bertambah anak... bertambah usia...
bertambah baik.. bertambah penyayang.. bertambah romantika.. bertambah nakal..
bertambah sayang.. bertambah rindu... bertambah manjee.. bertambah cinta...
bertambah segalanya2... tanak kurang.. leh tak?? hiii hii hii..

sukak sukik sukuk aku jer mintak itu ini yerh....

selebret bersame pemili sajer...
malam 3hb tu g beli kek sat kat kedai resipi rahsia la sangat ni...
cekelat stoberi yg ader...
dah malam tak banyak kek yg ader...
ingat nak beli kek hutan itam.. (black forest)
kek itu sedap sebab ader beri3 lam tuh...
sebab tau hincik tunang suker ader kek yg ader beri2..

tader beri2 ader stoberi pon bleh la yerh...
bleh tahan sedap jugak keknyer...
padat & gebu & manis..

bagila kek aper sahaja...
gerenti aku tetap tak minat nak mkan sangat..
sket2 lehla.. banyak2 kang leh muntah lintah...
haiiyaa... (T_T)

sila hayati gambar fomfan2 ni ..
cuba pikey aper yang dia tengah buat tu....
*cube bagi teka-teki*

yer betul tu...
tepat.. korang memang fandai2...
jawapapannyer....
mereka menguis2 kek sambil tersengeh2....
yer itulah jawapan yg kami carik...
hoyeahh hoyeahhh

*syok sorang-sorang*

kak... tolon kasik ader tulisan atas kek tu yah...
ni hamik ni ikot aper yg saya tulis...
buat keje cepat2 sket yer tapi pastikan kemas & melazatkan..!!

*bajet cam bos plak*
okeh bagus.. dah siap....
adakah nampak lazat seperti yang disuruh....??



saat lilin dipasangkan
dah macam hari raye dipabali plak dah lilin2 bagai...
yeahh.. sila nyanyi jangan sampai hujan...

samat ari jadi...
samat ari jadi...
samat ari jadi atan..
samat ari jadi...

*eh atan ke amey ni...? sila jangan konpiyus tetap org yg samer*

beddey buy yg sheksi sket..
potong jangan tak potong bang...
akibat baru lepas renobet umah...
nak raye la katekan.. mesti ader kasik ubah suai sket...
datang dengan sepraissssss!!

yeahhh menjadik jugak seprais haku
hoyeah.. hoyeahh...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...