Bukan Blog Kamu: Kawan Kawen

Friday, September 24

Kawan Kawen

conotnyer nengok memember nak tawen nih.. sangat teruje... minggu depan jer ader 3 kenduri.. nak pegi sumer jer raser.. tapi sygnyer sabtu aku kijo... cemana nak pegi.. kalo nak pegi kene la amik cuti...

tiap kali dapat jemputan kawen.. mesti aku pon terbayang2 di kapla ni cemana plak majlis aku nanti.. bila plak tu yerh...?? insyaallah tahun depan...bulan baper biarlah rahsiyer dlu.. biarlah encik piyansey sayer pokus pader stadi dia...

semestinya dia akan habes blaja bulan 3 nanti... pastu ader 3 bulan pektikel.. busuk2 beliau akan habis dalam bulan 7.. so???... tarikhnyer biler??? hihihihihihi.. tungggguuuu.. yang pasti mau kasik selesaikan abg ngahnyer kawen dlu bulan 1 ni...tak sbr nak tgk abg ngahnyer kawen..

udah melalut lagi.. nak cter kawan yg kawen tercerita pasal diri sendree plak... sila babab diri sendiri sebagai hukuman atas kemelalutan yg melampaui batasan ini.... paappp papp... hatoii~~

meh nengok kawan2 sayer yg nak kawen.. n bakal saya kunjungi (kalo dapat cuti lerrrr)


akak lin ni kawan sekelas amey masa di uitm perak dulu...
merangkap gang aku jugak neh...
serta sebagai posmen aku jugak nih dulu hehe...
tiap2 ari mesti lepak bilik akk ni...
memang bess kawan ngan akk ni...
kdg2 siap tdo bagai kat bilik diorg lagi...

n kenangan yg takleh luper...
akk ni la yg jd peneman aku mase pes2taim dating dengan amey
di cafe uitm sri iskandar dlu...
aku berkawan dengan amey di alam maya
lebih kurang 3 bulan..
hanya tersempak dari jauh..
nak dating malu lagi hehe...
pas dah rase serasi..
baru la setat nak jumpe...
n kakak nilah aku jadikan mangse
untuk jadi peneman akibat malu tetibe serta mengader yg hamat...
beliau plak bawa kwannyer name redza...
haha 2-2 memalu n mengader...
*tuponnakcterdanmelalutlagi*

maka sebagai upah...*upah?*
aku nak pegi kenduri kawen akk ni...
leh la jenjalan g kontan ngan hamey neswik...
naseb baek dia buat hari ahad..
eee lamer tak jenjalan jawoh...



ni plak hanim atau aku panggil aery ex-klasmet n ex-rumet n ex-ausmet....
cun budak neh...
kendurinya 10/10 ni...
di ipoh perak...
tak kira.. nak pakse gak hamey teman aku g ipoh..
lamer dah tak g ipoh..
lehla rewang2 kat tempat2 zaman kegemilangan dlu...



ni plak maria pon panggil arie jugak...
kawan sekelas maser form 1-3 dlu,..
haa satu gang masa skolah..
ckup rapat n giler2...
siap wat grup lagik...
nak cter kenangan ngan budak nih tak terkira bnyaknyer..
so kawen dia adalah acara yg wajib pegi...
tapi.. sabtu tu koje la diknon...adehhai...
samer ader pegi lewat ataupon amik cuti sabtu depan...
ni pon macam nak pakse gak amey ikot teman aku pegi hehehe....


ni plak safura.. kawan sekelas jugak neh masa form1-3..
cun jugak budak neh...
aisehh hari yang samer plak dengan maria...
kene bahagi2 la perot n mase supaya dapat pegi 2-2 kenduri...
insyaallah....


untuk setakat ni...
4 org ni jerla yg dapat dikesan & dijemput untuk datang kenduri diorg...
untuk sahabat2 yang nak kawen n akan kawen...
moga bahagia hendaknya ingga hujong nyawa...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

tWiN iDeAs said...

Uiks bru ni prasan...punye sekian lm bc..bru ni prasan ado psl k.leen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...