Bukan Blog Kamu: Habis yang pertama...

Friday, June 17

Habis yang pertama...



dulu ditatang bagai minyak yang penuh..
diusap setiap hari setiap jam...

tapi sekarang seminggu sekali pun belum tentu..
itulah blog kecintaan ini yang dibiarkan usang..

dulu tak sibuk.. takde bende nak buat..
membebel banyak dalam blog..

semenjak mengaktifkan diri semula
dalam FB untuk bisnes maka 
terabailah jua si blog ini.. hihi..


oleh sebab peristiwanya semalam yang tak sempat dikarang
maka cerita jugaklah di pagi hari sementara tunggu sahur..

pejam celik habis dah semester satu cik abang
sambung belajar di fspu shah alam
dalam kos facility management..

tapi ceritanya baru habis kelas jelaaa...
memang sibuk.. bizi dengan kerja..
bizi dengan esaimen menambun2..

last kelas la semalam.. minggu depan free..
lepas tu final exam!! wallaaa... satu paper je hihi..
tapi jam kredit tinggi woi.. kene gakla skor...

habis exam holidayyyy yabedabeduuuu..
dalam pada cuti nanti boleh la jenjalan..
jalan mana tengok lah tak survey lagi nih..

nanti dah masuk belajar balik..
sibuklah beliau kembali..
berhuhu huhu jela ngan anak2..

gudlak untuk cik laki...
gudlak untuk final exam..
dah tak lama mana pun...
nanti abih la master tu..
lagi 3 sem akan muncul..

dengar cerita sem depan ke jepun..
hmmm nak ikuttt.. tapi....
tau memang tak boleh ikut...
orang nak buat kerja tapi nak ikut
susah pulak nanti sorang2 nak 
jaga anak kat tempat orang.. wee...
takpelah.. serennnndeerrrrr...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...