Bukan Blog Kamu: Kawen sebelum puasa...

Friday, June 17

Kawen sebelum puasa...



2 cerita agak basi tapi masih wangi
yang belum dikisahkan dalam blog ni hihi..

sudara terdekat yang kawen ni..
yang tema biru  anak buah..
kawen bulan mac haritu..
yang gold sepupu kawen may lepas..
syoklahh tahun ni raya ada pasangan..


besarrrr dewwasaaaa cantik remajaaa budak nih!!
haha.. ni anak buah... gang gaduh masa kecik..
kami beza 8 tahun je... anak pada kakak sulung.



nikah pagi dan terus majlisnya hari yang sama..
tarikh ni tak silap 27 mac yang lalu..
berlangsung kat masjid putra nilai..

tahun lepas kakak dia kawen sini jugak..
bulan januari kot tak silap.. 
best sini.. masjid besar.. luas...
ada dewan ekon lagi..
boleh lepak lama2.. tak panas..




ada jugak pagi tu majlis berendoinya..
untuk anak cucu yang kawen tahun lepas 
kat masjid nilah.. hehe.. best kan..
kawen januari tahun lepas...
dapat anak pun januari jugak.. 
hadiah enibeseri-seri la gitu...




dan tugas besar cik laki..
beliau memang dah dilantik
untuk jawatan tetap dan berpencen
sebagai pengacara majlis kawen2
kami anak beranak sudaramaree haha..

tiap kali ada majlis/program
memang muke wanted jadi mc..
dulu zaman sekolah selalu la jadi mc..
dah tak jadi cikgu sekolah ni
ke lain pulak programnya...
bakat mc diteruskan jua...






lompat kenduri sepupu pulak...
majlis di jelebu n9..
bulan may lepas..
nikah tak dapat datang...
sebab belum balik kg..
datang hari kenduri jelah nampaknya..

*macam retis siti saleha pakai tudung...*
hehe jangan mara jieha.. shantek bangett...




cubaan guna slendang gajah mereban
dah beranak pinak ni mmg mlas pkai shawl..
dulu bujang2 mmg sukalah..

5 minit je eloknya patu kang mesti
dah macam pakai serban terbengkalai...
susahlahhh haha... laki ai pasrah jela
dgr biniya bising shawlnya ditarik2 hihi


gambar banyak dalam fb...
amik sikit2 je ni buat syarat hehe..


siang tak jadi deejay..
ganti ngan abang saya no 4..
kitorang datang lambat hehe..
maka malam amik alih...
jadi mc majlis bukak hadiah...
mula la merepet meraban..
ada videonya bininya rakam 
senyap2 ahhah.. mesti tak bagi aplut..

ok dah tujela cerita..
bosan tak?? haha
xde mud la pose2 dah ptg ni..
ngantuk lagi...okbai.. 


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...