Bukan Blog Kamu: BERSAHABAT DENGAN ANJING

Wednesday, October 15

BERSAHABAT DENGAN ANJING



Kagum dengan kisah seorang lelaki melayu
beragama Islam 'bersahabat' dengan anjing..
sangat2 mulia apabila manusia berkasih sayang
dengan binatang.. besar pahalanya jika kita
memberi kebajikan pada binatang...


macam kisah lelaki kat atas ni..
kalau saya heehhe mesti tak buat macam tu..
sebab terlampau takut dengan anjing..
fobia barangkali hii hii.. tak delah pernah
kene gigit dengan anjing.. tapi masa kecik2
banyak kali kene ganggu dengan anjing..
sebab tu kalau nampak anjing mesti nak takut..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

eMMe said...

takut laa.. coz ade pengalaman mase kecik2 kene kejo dgn anjing, huhuhuh.. tapi byk2 binatang, nape lelaki ni pilih berkawan dgn anjing? takpela.. yg penting, u dont touch me, n dont touch the dog haaaa...

Allene said...

anjing pun makhluk allah gak. cuma kita jadi takut sebab takut tersentuh. tak rajin nak menyamak... ihihih...

Ayda Awie said...

anjing takott..sejarah dikejar anjing kilang papan yg garang..haha,kucing pun bagus,wpun tak bela dalam rumah,bagi makan je pun dah cukup untuk kucing berbakti...halau ular,tgkap tikus,tangkap tupai,lipan etc...haiwan pun ada naluri menghargai kebaikan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...