Bukan Blog Kamu: Epi kawen day - Loong & Danial

Thursday, August 12

Epi kawen day - Loong & Danial

Selamat Pengantin Baru buat sahabat lama kami selama 8 tahun seusia dengan percintaan kami berdua... ecehcehceh... Ni kawan saya masa di uitm perak dulu... hafizah & pasangannya danial... tapi tak panggil hafizah... gelemer dengan namer loong... pemain handalan bola keranjang N bola jaring.. tengok org la.. tinggi lampai...

Senang cerita loong ni kawan sekelas hincik tunang saye si amey la... kiranya kadang2 jadi org tengah jugak la atau bahasa lainnya posmen aku dulu hik hik hik.. jangan marah yer loong... Pasangannya plak.. kos opis meneshmen...

Kira dasat jugak la mereka ni.. 8 tahun jugak bercinta akhirnya ke jinjang pelamin jugak kalian.. taniah laaaa buat korang... pandai loong jage danial ek.. dah makin tembam dah korg 2.. hiehihiee cakap org plak.. aku ngan amey pon samer jer lebeh kurang... hehehehe...


Antara kenangan manis yang aku masih ingat sampai skang bila kami berempat sesama bercuti di pangkor... memang besss sangat kenangan tuu hehe.. betol tak loong??? hehehhehe... seronok jalan rmai2.. naik bot sesame... basah dalam laut same2... kendelait diner sesamer..... mik gamba sesamer... pkai sanbelok sesamer.. haha yg tu lawak... hishh banyak lagi lah....

Pernah sekali akibat dicucuk sane sini.. aku merajuk bukan kepalang lagi.. ader perselisihan paham antara aku & loong... hmm.. yg tu kenangan tak beshh.... tapi marah ku tak lamer... bila dah selesai... setahun lepas tu aku baik semula sampai la skang....

Yang sadisnya... 2-2 resepsi deme ni aku & amey tak dapat pegi.... nak sangat pegi... tapi ader aral yang menghalang.. cuma dapat gamba sajer.... kadnya aku simpan tanda kenangan....



Taniah lagi sekali loong... semoga korang bahagia sampai hujung nyawa... samer la kita dapat pasangan warganegara perak nih hehehhehhee.... biar ape pon halangan & rintangan akhirnya bertemu jodoh jua.... kalo dah suratan jodoh kita dilanda badai sekalipon akan bertemu semula akhirnya kan loong.... taniahh!!!! korang sangat segak & anggun di hari bahagia tu...

aiiii loiiikeeeeee!!!!!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...