Bukan Blog Kamu: Alhamdulillah... berita baik.. sukenye!

Wednesday, December 16

Alhamdulillah... berita baik.. sukenye!



gila ko tasuke berita baekk haha...
tak kira la ape2 dapat berita baik 
mesti nak senyum.. takde pulak
nak ketawa berdekah2.. 
tu sewel namenyee.. kehkeh..

akan berulang kembali?


minggu lepas la ni.. dapat email
wahh bila baca.. esaitet gilakk..

ok sebenarnya berita baik ni
untuk cik suami.. tapi bini
dia ni memang suke nyibuk..
orang lain punya berita
bini dia pulak gembira..


laa belum dapat lagi daaa...
so jangan suka lagi sangat..
bersungguh2 berkerut2 baca..

rupanya baru surat intebiyuu...
cehh hahah... takpelah..
etlis separuh kaki dah 
ada di sana.. separuh lagi 
dari result intebiu ni nanti...

bulan lepas ada apply
master di uitm.. beliau
nak smbung kos yang dulu..

dah 2,3 tahun sudah cik laki
dah ada niat nak sambung..
tapi pendamkan saje..
banyak halangan...

tapi tahun ni nekad lahh..
beliau dah niat si bini 
lagi menggalakkan..

moga niat cik asben
yang kepingin lama nak 
jadi lecturer akan tercapai...

binimu doakan sampai tahap
boleh jadi professor doktor
dekan  level jusasi bagai macam
kak ipar mu wahai lakiku..

buat lakiku.. sila intebiu 
dengan terernyaa sabtu ni..
jika berjaya tahniahh!!

dan insyallah tahun 2016
akan berhijrah ke lembah klang..
mana tu.. tengok la nanti..

tasesaba tunggu berita baik 
yang kedua pulak...
harapnya baik2 sahaja..
insyallah aminnn...

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Cik Tie said...

aamiin..
semoga berjaya ya temuduga tu. tak sabar nak tau

miss eimanhikmah said...

tahniah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...