Bukan Blog Kamu: CERITA IRENE NAFISA - 3 BULAN

Monday, September 14

CERITA IRENE NAFISA - 3 BULAN



kejap je dah masuk 3 bulan anakanda irene nafisa ni...
nanti sikit lagi makin naik lah bulan2 seterusnya...
dah besar rindu la balik bau baby.. kihkihkih..
tunggu 3 tahun.. pasal dah tanam implant siap2..
haa lupe nak cerita pasal tanam implant.. nanti2 lah..

bile maknya bosan je baru nak mik gamba anak dia..
waktu ni dalam bilik sedangkan suami berbengkel di luar bilik
lokasi di padang rengas kuala  kangsar...

nak cerita sikit.. budak ni kalau takde masalah.. 
maksudnya bila perut kenyang.. tidur lena manjang..
bila selesa dia murah dengan senyuman..
kuat membebel ada jugak.. kaki sembang budak ni..
biasalah pempuan kan banyak cakap.. ni spesis la ni haha
ngikut sape la tu banyak cakap potpetpotpet..
muka dah sah2 ngikut apaknya.. potostettt!!!


bila ditanya orang.. "bape bulan baby ni"
baru je 2 bulan.. (masatula) aik.. 2 bulan..
kenapa macam budak 4,5 bulan???

yaa.. budak kecik ni tak kecik.. dia rangka besar..
ikut apaknye la tuh!! keluar pun dah memang besar..
3.45kg.. skang ni baru 3 bulan dah cecah 5.5kg..
baju2 semua kene pakai 3-6 bulan punya baju..
bawah dari tu memang dah tak muat dah...

kalau dukung tak sah la lenguh tangan..
gilir2 la ngan cik laki.. tapi selalunya ngan
cik laki jela.. maknya nak bersenang lenang 

kihkihkih.. ada hero lagi sorang nak dijaga yee!


Alhamdulillah sunat sudah budak ni...
haritu balik kampung mak kita..
mengambil kesempatan yang ada la
pegi jengah klinik kakak kat batu kikir..
suh dia je sunatkan.. senang kan...? hehe

bila tengok anak sendiri sunat baru tau cemana...
oooo situ ke.. ingatkan berdarah2 bagai hahhaa..
ade sesapa nak sunatkan anak pempuan pegi
klinik akak saya okeh.. klinik dr norman di
batu kikir.. situ akak saya jaga.. kalau nak sunat
anak laki pon boleh.. tapi abang saya la datang
nanti sunatkan budak lelaki.. akak saya tak buat hihi..

ok sori terpomot.. (nak komisennnnnnnnnn!! haha)


jenuh la nak guna hooded ni buat tudungnya kehkeh
takpe nanti dah besar sikit mami ajar nafisa pakai 
tudung betul2 yeh.. baru la senegheh sikit ghoman eh..

ok nafisa.. kalau elok baik je senyumsenyum..
kalau nanges.. satu taman leh dengar hahaha..
kuat betoiii.. tidur takleh bising kotau..
kalau mak apaknya nak cakap kene bisik2
supaya dia tak terjaga dari tidur.. 
telinganya sensitif..!! kang dah jaga... jenuhh..

elokla tu kene ngan namanya irene..
maksudnya damai.. memang nak bertenang
je budak ni.. tak suka hiruk pikuk..

okbai



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Mila Hilas said...

kuat menyengih ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...