Bukan Blog Kamu: Aku tak pedulik!! kau paham tak??

Wednesday, March 5

Aku tak pedulik!! kau paham tak??



waaa garang ayat nih... penuh emosi bila baca tajuk gini...
takde ape... tokey takde garang2.. tokey baik2 aje...
cuma sekarang ni tokey tengah fokussssss....
fokusss untuk mencapai kejayaan dan kecemerlangan... 

sebagai seorang ahli usahawan atau ahli perniagaan
rintangan dan dugaan tu dah jadi adat...
nak berjaya memang kene rempuh semuanya...
anda kene kuat... saya mesti kuat...
masalah2 remeh saya pandang sinis aje.. lalu phuiihh..
nyah kau jauh2.. tak payah menyibuk2 hal orang...
sampah aje semua tu... kalau difikirkan tak kemana...

maka disebabkan kefokusan saya untuk gigih berniaga bagai,
segala hal2 politik... hiburan.. duniawi... masalah manusia...
semuanya saya tak pandang..  lantaklah ape nak jadi...
tapi itu tak bermaksud saya tak amik tahu...

kalau tertau pun takde kesan apa2 pun kat saya..
daripada mengumpat cerita buruk baik orang
baik saya mengumpat cemana nak bina perniagaan
ke tahap boleh membanggakan diri sendiri hahaha...

bekerjalah bagaikan hidup seribu tahun lagi...
tapi sembahyanglah bagaikan nak mati kejap lagi...
dasat ayat ni.... memang menggerunkan.. bukan saya cakaplah!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...