Bukan Blog Kamu: Isaac Nawfal dah boleh berjalan...,

Tuesday, November 19

Isaac Nawfal dah boleh berjalan...,



Nak update sikit pasal abang long setahun sebulan..
Banyak agenda minggu ini maka bizi sikit la minggu ni

- Beliau dah boleh jalan banyak2 tapak yeayy!! Masa bulan
Lepas baru jalan2 jatuh, bulan ni dah raun2 1 rumah..
Walaupun masih terkedek2 tapi takpe lepas ni kita boleh
Main kejar2 pulak ye nawfal..

- beliau dah boleh manjat2. Panjat sofa pulak!! Aduhh
Nasib baik time kita ada, buatnya tengah buat kerja
Dia panjat2 sofaa alahai.. Takut pulak biar dia sorang2

- kalau hepi sangat beliau akan geleng2 kepala sambil 
Tutup mata pastu gelak2..mak ko x paham la ape maknanya..

alaaa tuje ingat.. Lengkali sambung lagilah..
Ok tata

*x reti nk letak gambar gune tab*



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

- AZIE - said...

ala..bru nk suh tunjuk gmbr dia...
mana..mana...

Qhaifa Nur said...

seronoknya nawfal dah bole berjalan...

Cik Nur™ said...

makin bijak si teruna tu.. :)

Kesuma Angsana said...

amboi dah dapt kaki tu lagi lasak lah.... done nuffnang yer

are_lin@yu said...

wahh beznya kjap ja kn dah blh jln dh nawfal.hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Seronok bila anak dah pandai berjalan. Mesti tak berhenti nak berjalan bila dah dapat kaki macam ini.

IbuNoey said...

ah ha..bila anak dah pandai berjalan nih,memang asyik terkejar-kejar la..tapi berbaloi..

ct kektus said...

mesti comel si nawfal jalan kedek-kedek gituuu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...