Bukan Blog Kamu: Akibat menonton Love You Mr.Arrogant

Tuesday, November 12

Akibat menonton Love You Mr.Arrogant


Dah habih dah cerita ni... bukan nak bagi sinopsis ke ye...
tapi nak cerita akibat menonton drama ni tanpa miss..

setiap kali menonton sama ada di tonton ataupun tv3
mesti saya dan bukan laki orang lain akan menonton...
kami suka layan pasal penceritaan dan penggunaan pelakon baru
sebagai watak utama disokong dengan pelakon hebat di belakang...

apabila pelakon menghayati watak dengan  sebaiknya maka dengan
otometiknya penonton seperti saya dan mungkin jugak orang lain
akan turut merasai apa yang mereka rasa.. ada rasa lucu.. ada rasa sedih..
ada rasa geram.. ada rasa kecewa.. ada siakap 3 rasa...oh yang tu bukan..

saya pun khayal tengok cerita tu haha.. bukan khayal yg bukan2 eh..
maksudnya drama tu tak macam drama tapi macam kisah realiti..
tak dinafikan drama tu lebih kurang je macam drama2 lain perasan tak?
sama aje jalan ceritanya tapi tetap jugak ditonton oleh penonton berjuta orang..

ok so apakah kesannya drama ni pada saya? orang lain saya tak
amik port... sukahati mereka dan keluarga mereka.. janji bahagia hehe..

pada suatu malam baru2 ini..saya telah bermimpi..
dalam mimpi itu saya didatangi oleh lelaki asing yang cube mengganggu..
haa tu watak sapa? ye.. watak faizal saikos tu hahaha...
dan otometiknya saya menjadi zara kahkahkahkah...

dan dari jauh saya nampak suami saya sendiri belagak macam 
mr.arrogant dengan kotnya serta kereta mewahnye menunggu saya
di luar pejabat hahahaha... apabila  saya dapat melarikan diri 
dari lelaki asing yang mengganggu, saya terus mengadu pada suami saya
ada orang ganggu dan terus membelasah lelaki itu dengan gaya heronya...

ok tu saja.. mungkin rindu nak tengok aksi LYMA ni... 
tu pasal termimpi2 jadi watak zara pulak... dan ada jugak sebenarnya
watak mr.arrogant tu ada mirip2 perangai cik asben..
bila dia pun dah tengok, dia tiru pulak lagi aksi jadi mr arrogant tu..
eee bara pulak rasa hahaa.. tapi layankan aje.. ok tuje nak kisahkan tata..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

Cik Nur™ said...

amboii..sampai termimpi2 yea..hehehe

eMMe said...

HAHAHA... sampai jadi zara lagik, bert2.. same la, akak pun, cam rindu nak tgk LYMA.. best kan zara zya tu berlakun, pas ni dia naik la... lakonannye cukup berkesan... miss zara amirah, irham...hehehe..

Nur A.Z said...

haha..dah abis kat tv sambung pulak kat mimpi.. takot tu mimpi faizal tu, psiko sangat2..

Qhaifa Nur said...

seronokkan Bert dapat kahwin dengan orang kaya...ha..ha..
ibu mertua macam tuh yang kita takut...itulah cerita melayu kan
apa-apapun LYMA memang best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...