Bukan Blog Kamu: Seribu aje? banyak la jugak!!

Thursday, March 21

Seribu aje? banyak la jugak!!








Alhamdulillah.. dalam 3 minggu yang sangat sibuk,
akhirnya siap sudah 1000 biji coklat bar yang sudah dihantar
dan diterima di Usim, Nilai... lega yang amat bila dah siap!

Terima kasih pada pelanggan yang mengorder...
Baru je meniaga jual coklat dapat tempahan banyak macam ni 
memang mencabar sebagai pengusaha coklat yang masih baru..

Saya sahut cabaran ini dan pengalaman menjadi guru saya
untuk menjadi yang lebih bagus dalam pembikinan coklat..

Nak coklat saya buat? meh datang blogshop saya ni...

Aktiviti sekarang : gigih menyiapkan coklat untuk hantaran pertunangan,
buat coklat untuk pemenang teka teki suka suki di Facebook dan 
2 coklat sebagai hadiah kepada 2 orang yang membantu saya hehe.. 



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

17 2 ORANG KATA:

:: Mrs.Eady :: said...

bnyk bnyk bnyk :)

permatabiru said...

waahhh..pengusaha coklat rupanya..nak sikit..hihihi

MizzTina said...

nk order boley?? :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

WOW! alhamdulillah.. rezeki tu.

ceywie said...

rajinnya awak. semoga berjaya ye. salam kenal. :-)

Mrs Lurve said...

byk nie bert..tahniah, wpun masih baru tp dh dpt kepercayaan gini..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah rezeki bert

Nurulhuda Abdul Latip said...

Wah bert dah makin berjaya laa..Nanti kita tempah coklat dari bert la eh..bagi diskaun boleh??

dwaty said...

terbaek... tu ar saya pun nak cari sumber pendapatan lain... hehehe

are_lin@yu said...

wahh tahniah kak..maju ni..hihi

Cik Nur™ said...

akak buat sorang2 ke?
habtanya....
ke naufal de tolong....

nik ros said...

byk tu 1000. murah rezeki :)

Mieya Atiera said...

wah.. banyaknya coklat

Kesuma Angsana said...

moga terus maju jaya yer

Che Rosliza Che Mat said...

banyaknya....rezeki murah..untung pandai buat chocalate

mama aryan said...

salam bert...alhamdulillah murah rezekinya,moga terus berjaya ye

lelamaisara said...

wah bert maju jugak tu dah...alhamdulillah....rezeki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...