Bukan Blog Kamu: 1 Syawal yang hening...

Thursday, October 2

1 Syawal yang hening...

tahunn ni aku pilih kale hijau..

sebab aku tade pon baju wane hijo..

walaupon aku tak minat hijo ponnn..

tgk cam lawa jer baju ni n muwahh jer..

so aku samba le sebolom org lain kebasss....


gamba odw nak balik umah dah...
pewoot dah ponoh...
mater dah ngantukkk...
so tudung pon dah longgar2...
muker dah comot mintak dicuciii...
argghhh bantallll tunggguuuu...
hmmm malam ni ader bbq..
musti besssssssss jumpa sudara2....

ni cemana aku susun gamba ni?
kat aatas gamaba nak balik...
yg bawah bawu nak rayerrr...
lantak ko la labu...
eheheh... tak nonoh ker aku hamik gamba kat kubo??
insappppp.. yerla org lain ader hayah lagi..
leh la amik gamba sesamer..
aku??? ngan kubo jerla.... isk isk isk sik...

tu???
org tgh sediakan air kat dapo...
umah pakcik aku ni... merangkap adik ayah aku la....
tgh tader org tu aku snap2 la jap ehehe..

belakang tu amak aku ngan acik aku...
selesai doa aper sume...
balikla..
aku ngan adik aku amik gamba jap..
hehehe..


nak main sowok2 plakkkkkk
1 syawal yang tak baper sgt nak amik gamba...
sebabnyerrrr.,, kamera aku abih bateriiii...
uawawawawa


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...