Bukan Blog Kamu: Makan2 Kat Bayai

Tuesday, October 7

Makan2 Kat Bayai

2 syawal di kg uwannn..
malam tu sudara2 yg ader nak buat makan2 bbq la gtu..
ader ikan, ayam bagai la...
sangat sedappp...
biler makan dgn nasi goreng plak...
waktu dah abih mkan....
aku cam bese la acara tahunan...
biler jumpa jer dgn kezen aku si kaklong ni..
kompom nak amik gamba macam2 pe'el..
pantang jumpa jer..musti riuh bangattt...
gahahahhaa..

amik lgi gmaba dgn sepupu plak....
nak amik dgn sume kezen mmg tak muat la...
aku ader bepuluh2 kezen...
yang paling tua pon umo 40an kot...
hehehhe...
femili kiotrg sangat besar....
wan aku ader bepuluh cicit, berpuluh2 cucu (ntah2 ratus?)
heheheh...



tgk la antara kezen2 aku yang tgh kusyuk tgk cter hantu tuh..
ramai anak dara dari anak bujang hehehe

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...