Bukan Blog Kamu: Raya di Jelebu

Sunday, October 5

Raya di Jelebu

syawal ketiga plak..
1 family aku raya umah amak sedara kat jelebu plak..
dier masakkkk mmg mabelessss habesss..
enaakkkkk bangatt...
odw ke kg jelebu..
memandangkan ptg tu aku nak ke kl..
so aku kene la bwk kete gak..
kalo tak g maner mmg tgal jer viva ni..
hihi jimat sket minyakkk..
sbb sbtunyer nak jumpa buah hatiii..

dah kenyang aper sumer...
ameik2 la gamba jap...
dengan wombongan2 yang pegi tu.....


memandangkan kami beli2 kain ela yg samer dgn tokey yg samer maka dengan itu kami harus petik itu kamera untuk kami kenangkan baju ni bersama3... lain kaler jer hehehe
dahhhh aku harus gerak dulu...
tak sabar nak jumpa amey..wendooo gilerr
sebab nyer nak bawak amey balik kg aku plak...
dier maner pnh dtg rayerrr....
so ni kali pertama dier nak jejakkan kaki nyer ke kg aku hehhe..
sonok nyerrrr

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...