Bukan Blog Kamu: Pantang Jumpa

Monday, October 13

Pantang Jumpa

ni sepupu aku kaklong..
namernyer sakinahh...
mmr rapat dari kecik lagi..
tak silap umo 3 tawun keatas kitorg dah mula kwan...
smpai la besarr....
skola samer...
dok umah dekat..
so mmg la rapat..
mmg pantang jumpa..
walaupon dah nak masok dopoh leyma..
kami tetap kanak2 riangg..
ahhh tak kiralahhh...
cermin ni tinggi n besar...
tu pasal nampak kepala jer...


ahhh tgk tu ha...
konon2 bagi adiah bunga la...
sowi kak ela pinjam bunga jap yer hihi...
ha ni aksi sengal kamii...
maser ni sumer sedara2 aku gelak2kan smbil gelen kpala....
kitorg tak peduli... nak hamek gambo jugakkzz...
macam2 pesen n gayer yang tak menureh



lagi skali depan cermin...
oleh sebab cermin ni tgi sgt..
so kitorg memutuskan utk panjat kosi utk meninggikan diri...
ha npak tu sumer org lain lagi pendek dari kitorg...
aper pon aku takleh lawan si gonjeng kaklong ni..
dier tetap unggul meninggikan diri...
hua hua hua hua jgn marh kaklong..




dah la tu....
diorg pon nak balik..
kitorg skang ni dah jarang jumpa...
ntah2 setahun 2,3 kali jer..
tu pasal kalo jumpa mmg gamat abihhh...
hahah wendooo jadik kenangan...

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...