Bukan Blog Kamu: Semester Kedua

Sunday, September 7

Semester Kedua

arini dah stat kelas...
aku tak bangun saho pon pagi tadi sebab malas hahah..
lagipon aku kelas pagi...dala dok sorg2 kat umah..
abg n fmily dia balik batu kikir..aku tak dapat nak ikot balik sebab ader kelas..
aku tak amik lg..
Photobucket
ha tu la suke buat bende las menet..kan dah kalut nak carik buku..
kul 8 kelas puan azizah ajar management...
boleh tahan paham jugak la.,..
lagipon sbjek ni dah penah amek..
so tade masalah sgt la dgn term dier...
mcam baik jer lect ni..abih kelas tu aku cabut balik umah..
selaju2nya aku bawak kete sebab ader bende panggil...
yer!!! bantal aku panggil cepat balik...
sleepy
sebab dier tau aku ngantuk sangat hahahha..
ader gap 2jam stgh baik aku balik tdo..
nak kater jauh sangt tak la jugak...
dekat stgh jam jugak kalo balik umah...tgk trafik la cane ok ke tak..
tdo smpai tak ingat dunia.. aku terlajak plak...
kelas doblas setengah, aku gerak dari umah doblas doploh...
hahaha dekat kul 1baru smpai...sumer org dah stat dah..
blurr2 aku belajar math tghari2 buta camtuh hihi...
abih kelas doblas setengah trus aku cabut balik..
Photobucket
sebab aku kene keje plak... aduuu letih bangat aku arini...
esok ot plak...seharian keje.. arghh leteh2..
.stress

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...