Bukan Blog Kamu: Sekolahku

Saturday, March 1

Sekolahku

~ lets sing a song~

' Bila di sekolah dulu.. Aku suka buat cikgu berbulu..
Kerana aku degil sangat.. Inilah cerita yang ku ingat...'

aku dah tak hengatt aper lagik lirik dier..
tapi memang kelakar giler...
sebabnyer afdlin shauki yang reka lagu ni...
hehehhehe... lawak!

aku nak imbau balik kenangan aku mase di skolah ni...
hmmm.. kalau nak citer sumer memang panjang sangat..
sumer org macam tu..
mesti ader kisah pahit manis waktu kat skolah kan...
aku??? ntah banyak yg tak bess darik yang bess heheh..
naper aku cakap camtuh???

yang betul2 aku raser bess maser skolah rendah jer...
kat sini aku nak cter pasal kenangan manis jer..
yang pahit2 tu tak pyah la nak dikenang2 lagik..
buat hati sedih jer ehhehehe...
hidup mesti ceria...
bak kater P.ramlee.....

'Barang yang lepas tak usah la dikenang'


waktu aku kat PD aku sklah sini laa SRKPD...
aku sgt ektip dgn sukan...akademik sederhana je..
tapi taklah cecah kelas corot pon hehhe..
aku main olahraga, lompat tinggi, & hoki...
sumer nyer wakil skolah..paling tgi pon daerah kot...
ntah dah luper dah..lebih kurg la tu...




lepas skolah rendah..
aku diarahkan masuk skolah ni... SMADKPM.
takat smpai form 3 jer..
kat ampangan semban...
kat skolah ni agak pemes jugakla dgn gang budak nakal..
hahahha..
banyak yang pahit jer kat sini...
takmau citerla nanti tensen...





form 4 aku masuk skolah ni plak...
sebab dekat dgn umah boleh berulang jer...
pon tak bess gak...
malas nak cter panjang2....
yang aku suker pas abih skolah jer....
ehhehhehhe...





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...