Bukan Blog Kamu: Makan Satey 2007

Wednesday, February 27

Makan Satey 2007

gaji bawu dapat aper lagi nak makan besar la...
tu pasal maser dok kl dulu aku agak berisi sket...
sebabnyer aku suker betul dengan makan..
macam2 nak makan yg sdap2..
tu pasal debab skejap aku dulu..
hehehhe...
aku ajak amey, angah ngan long makan satey kajang..
dah lamer tak makan sini...
takat 4 org ni gagah lagik la kalo nak blnjer...
tu pon tak abih...aku ingat cecah seratus..
upenyer tak pon hehehe...
waktu ni kat caltex..
tgh tgu angah datang...
aper keje 2 beradik macam kembar tu???
kusyuk tul diorg belek2 mp4 aku tuh...
memang gedabak betul satey nih..
aku makan baper cucuk jer dah kenyang dahhhh...

angah bergaya dengan sateynyer..

cuwi2 amik gambar 2 beradik nih...
amey dekat sangat dengan camera..
dah kua flash plak.. tu yg putih sngat dier tuh...

ni yg susa jadik org pendek ni..
tgk la aku x sedar diri dok kat belakang...
bajet tinggi sangat.. sudahnyer nmpak muker sket jer..

long dgn gaya satey nyer..
uish dah baper cucuk dah tu??

hua hua hua hua
dah nak abih dah sateynyer ahhaha..
kami mahu pulanggggg.....

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...