Bukan Blog Kamu: Pre Konvokesyen

Saturday, March 22

Pre Konvokesyen

YEAHH...konvo jugak akhirnya...
setelah ampir 3 tawun aku bergelumang dlam iic...
dapat lah aku grad dalam 3.48 jer..
sedih sebab tak dpat 3.5 atas...
takpelah... syukurjela...
so kejadian ni berlaku masa 6may tahun lepas gak heheh..
eh silap..5 may tahun lepas...
sebab ni gmbar2 aku masa pre konvo la...
tgk2 cane org nak amik scroll...
ala2 raptai gitu...

majlis lum mule lagik..
boleh la menjakunkan diri amek2 gambar jap...
ni adik merangkap bespwen aku dari sem 1 smpai la abes..
macam2 kitowunk kongsi suke duke...
hehehhe..dah smbung kat uia dah dia...

ha kami begitu mesra sekali namernyer anne...

ni pon gang giler2 aku jugak...
masa nak berpisah sedey2 sumer heheh..
si baju pink tu smbung blja kat UK kalo tak silap..
smbung dgree stahun jer..
dah balik n grad dah pon...
besssnyerrr...aku jer tak grad2 lagik hehehhe...
si tudung biru fatin tu tak tau maner hilang..
lost contact plak hehehhe...

ader org tanyer naper gang aku sumer besar2..
bukan besar2.. tapi lagik comel dari aku hehehhe...
bess kawan ngan diorg ni..
sumer epi2 go laki ... muahhhaaa..
kami dari sudut bawah...
sumer nak tayang lubang idong memasing..



.......kami gumbira grad bersama.....

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...