Bukan Blog Kamu: Port Dickson

Saturday, March 15

Port Dickson

nak jenjalan g pd la plak...
tempat lahir aku...
senang sebab aku tau jalan...
pagi2 sabtu aku dah bertolak ke pd...
lamer dah tak datang pd...
ni kat batu 5... ish dah lain plak pd ni aku tgk..
tak macam masa aku kecik2 dulu..
dah banyak perubahan kat sini....

gambar atas tu aku ajak g blue lagoon...
tapi macam tak bess plak sbb rmai sngat...
n tade port nak lepak...
namer tpt ni blue lagoon pasai dulu2 airnya kale biru..
tersangat la jernih leh nampak pasir laut yang putih2...
sempat la aku nengok air jernih masa aku budak2 dulu...
tapi skang ampeh jer...air tak sejernih dulu...
tapi panggil jugak tanjung biru hehehhe..
dah tak bess aku ajak g batu 5 plak...
ader jejambat gtu..
leh la jenjalan atas laut..
jakun aku pasai aku takut fobia sket tgk laut dari atas..
serem bangatt....

dah jalan atas laut jalan atas darat plak..

tempat ni ramai plak kapel2 yang bertenggek wat dedose...
biler nak amik gambar sume nak nengok..
macam tak penah tgk org amik gmbar plak...
lempeng kang... sebok jer..



dah jenjalan atas darat jumpa plak macam ala2 pulau tgh laut..
ader pokok2 tumbang yang dah mati...
aduuu panasss auss....
dalah jum balik kater amey...
so dah petang jum la balik ke kl balik....
ader la dalam 1 jam jer balik kl.....
sebelum balik sempat aku ajak amey tgk umah lamer...
teringat zaman bebudak.. rinduuu2....
dah jom balikkkk kl...

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...