Bukan Blog Kamu: Sempat kunyah kek anniversary sebelum......

Tuesday, May 6

Sempat kunyah kek anniversary sebelum......








tokey terlalu sibuk dengan urusan tempahan coklat minggu lepas..
Alhamdulillah setel... sambung lagi minggu ni sampai terpaksa
tutup tempahan.. mohon maaf pada pelanggan... ada yang nak 
menempah terpaksa saya tolak... kalau tak mampu saya terpaksa
tolak atau tangguh di kemudian hari hehehe.... maaf ya sumorang..

jadi..  takdelah nak berenibeseri bagai pada 30hb lepas...
 esoknya 1 mei saya dah balik ke kampung hantar dek
encik suami.. seminggu ada di kg negeri sembilan ni
untuk teman mak saya keseorangan.. memandangkan
kakak saya and de gang akan pergi bercuti seminggu
di pantai timur... 11hb nanti baru balik ke perak...

walopun ada di kg segala kelengkapan pembuatan coklat
pun di hangkut sama... proses buat coklat bersambung di sini..
sebelum cik suami pulang ke perak... sempat jugak saya 
mintak kakak saya belikan kek untuk disepraiskan pada
beliau.. yeahyy jadi.. terkejut dia ada kek atas meja tetibe.. hihi..

gambar2 di atas gambar sebelum mereka bertolak..
lepas makan kek.. kakak saya dan kawan2nya pun gerak..
petang sikit lepas tu cik laki pulak gerak... ehh... 
nawfal mana dalam gambar ni...? dia ketiduran la...

sempat la kunyah kek anniversary sebelum mereka gerak...
sekian tajuk cerita menjadi penutup cerita haha.. 
mudahkan  buat cerita dalam blog... hehehe...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

msredcheesecake said...

epi enibeseri...ceria je...hhee

Kesuma Angsana said...

happy anniversary yer .. mg kekal bahagia hingga ke syurga

Maria Firdz said...

Selamat hari ulang tahun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...