Bukan Blog Kamu: Melawat Pesta Buku Malaysia 2013

Monday, February 4

Melawat Pesta Buku Malaysia 2013


Dah berakhir pun semalam pesta buku ni.. sempat jugak pegi
sabtu lepas ikut rombongan budak sekolah..naik bas. hihi
lame sungguh tak naik bas.. gayat plak rase.. festime jugak la
si nawfal naik bas.. pagi2 pukul 5 lebih dah bertolak..
tido je dia.. amma appa dia pon tido je la sekali.. krohh krohh..

jalan-jalan carik buku.. tak bawak stroller.. renyah!
bawak baby carrier je.. tapi kejap2 aje.. sebab nanges
tamo duduk dalam BC tu.. ha lenguh2 la tangan dukung
si nopal yang makin membesar bagaikan johan ni..
appaknye dukung.. maknye dukung kejap je.. tak larat! hihi
luke operate tak sembuh lagi.. bile dukung uuu sakit lagi yuu..

pesta buku ni kecik satu tingkat je.. tak macam pesta buku antarabangsa
tetiap tingkat ada pameran macam pesta.. eh memang la pesta!
so takde la banyak pilihan nak beli buku.. cik laki dapat la
apa yang dia nak.. saya tak dapat.. ramai sangat orang..
nak belek2 buku amatlah terhad masanya.. takpelah..

petang tu kami bergerak pulang.. singgah sane sini sinun
maka 12 tengah malam jugak baru sampai rumah..
balik terus pengsan kepenatan yang hamat sangat.. 
sampai ke hari ni terasa lagi penatnya... sekian..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

15 2 ORANG KATA:

Ena's Palace said...

dia pun sama2 nak cari buku tu..sebab tu la xmo dok dalam BC tuh..hehehe

Qhaifa Nur said...

nawfal pun pergi tengok buku...sure ramai orangkan BERT...
pergi rombongan memang gitu..penat sikit tapi seronok........

are_lin@yu said...

wahh beli buku apa kak..hehe

Mrs Lurve said...

beli buku apa bert..rajinnya masih pegi lagi pesta buku nie

MizzTina said...

xrajin dh skang nk g pesta buku.. sesak..

Mieya Atiera said...

Tak berkesempatan nak ikut serta tahun nie. Ruginya !

♥ ROS ♥ said...

ros xtau nak beli buku apa dah..dulu sebelum kawen rajin membaca, skrg dah xboleh membaca.. hahhaha

Cik Nur said...

seriau nur baca kata luka xsembuh lagi...

jgn lupe sapu minyak gamat tau.. :)

Pn. Sheila said...

seronoknye dpt pg pesta buku.. akak tgk kt news je la... hehe

Cho Zila said...

akak tak dapat nak gi ada halangannyer.. Insyaallah nanti kalua der pesta buku kenalah pergi... rombongan sekolah ke pesta buku?? baguih yerk memupuk minat sayangkan buku dikalangan anak2..

lelamaisara said...

beli buku ape tu bert...

Momo said...

komik2 ade dok?

Masya said...

RAJINNYA ADA NAK KECIK PUN PG FIESTA BUKU....

Kesuma Angsana said...

wah mesti best ni!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

banyak ker beli buku hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...