Bukan Blog Kamu: TAHNIAH.....!!

Tuesday, October 11

TAHNIAH.....!!


Baru-baru ni dapat berita baik...
untuk orang dekatlah...
bukan untuk diri sendiri hihi..

rasa nak ucap tahniah pada
kakak saya yang sulung 
yang bebaru ni dinaikkan pangkat
lagi dari Dekan Fakulti di Usim
kepada Pengarah ISI..

rasanya baru je dengar haritu..
dia dapat Jusa C.. dah naik lagi
jawatannya pulak...

tahniahh along..
bukan senang nak capai tahap macam ni..
susah payahnya nak dapatkan bermula
dari PHD... dan sampai lah sekarang..
dah menikmati manisnya...

tu yang pelik orang tu..
sesedap rase je letak title DR kat depan..
bukan senang nak senangg fuhh..
sebab tu ramai orang marah..
tulah namanya integriti..

hmm maleh la cerita hal orang tu..
hahaha.. pandai2 la nak hidup...

dan tadi dapat lagi perkhabaran baik..
abang teh saya pulak yang nombor 4..
setelah menanti beberapa waktu..
akhirnya harini dapat dah kereta..
okla kereta perdana yang baru tu..

yang along haritu dapat jugak..
tapi tolak sebab perdana yang lama..
haha amik elaun kereta saje lah..


tahun ni tahun yang sama..
dapat jusa C juga..
kerja sebagai PUU di JPA putrajaya...



hmm lawa jugak..
tumpang bleyy??

tengok diorang berjaya 
dalam bidang masing2..
alhamdulillah.. tumpang gembira,,
rasa semangat dan terinspirasi...

kalau diorang dapat jusa..
gue pun nak jugaklah..

juta.... wann hahaha.
insyallah amin...

moga berjaya dalam bidang
bisnes yang dicintai ni aminnn...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

eMMe said...

tahniah kat abg n kakak awak Bert!
leh tumpang senang adik bradik kan...
bert pun smoga berjaya kelak!
bert, nak jamu cari eMMe yea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...