Bukan Blog Kamu: Jeles ke....?

Wednesday, October 12

Jeles ke....?



memang lah...!! haha..
jeles level berapa tak taulah..
ngikut sapa la tu kan...

adoii lah anakkk..

iyeee... memang jeless..
mak dia nak pegang abang dia...
peluk abang nawfal dia..
nak memanja memang  siapla..
dengarla nanti jeritan batinnya...

bisingggg...!!

abangnya tak kisah pun..
memula dulu masa nafisa baru
keluar ada jugak dia tunjuk protes..
dah lama2 tu okla takda pulak jeles..

ni adik dia nih...



ingatkan jeles dengan abang dia je..
rupanya dengan bapak dia sekali..

aduiii...

jangan harap la nak dekat dengan 
bapak dia.. memang takda cannn..
kalau dia tidur baru ada cannnn...

kihkihkih...

sanggup dia nanges..
sanggup dia pisahkan
dan duduk tengah2 
supaya mak ayah dia 
tak boleh nak rerapat..

ko jeles kenapa nafisa..
ni laki gue.. sukati guelah..

ayoyoyoi...

yelah.. wanita dan jeles
tak dapat dipisahkan..
nafisa pun wanita...
maka kuat jeles tu ada
dah bakat.. cam bapak dia 
jugaklah.. mak dia??

ada la sikit.. kuikui..
mana ada orang takde 
sifat cemburu..

semua ada..
kalau takda tak normal..
kawal dan tak boleh kawal je...

kannn...??




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...