Bukan Blog Kamu: Sambut besday ke 32

Wednesday, May 18

Sambut besday ke 32



macam tak caye.. tapi kene gak caye..
tahun ni dah 32?? oooii.. tua dah..

sehari sebelum tarikh kejadian...
tarikh kejadian 25 mac..


malam sebelum kejadian
mintak cik laki ke kedai..
tolong belikan susu anak..
lupe ko tau nak beli siang tu..

dia pun bawak anak bujang buat teman..
maknya duk ngan anak dara kat rumah..

balik rumah berbondot2 plastik dia bawak..
memula tak perasan.. ai banyak shopping nampak..

dalam pukul 12.. cik laki mintak amik makanan
dari peti ais.. jeng jeng jeng,.. nampak la kek..
haha amik kek mengsepraiskan diri sendiri laaa..

kalau sebelum ni.. dia yang sepraiskan kek 
depan muke.. kali ni suruh amik plak.. hishh..
tukar strategi nampakkkk... ok bagus ada 
peningkatan.. boleh cuba lagi tahun depan hihihi..

tapi dia beli cinonet je.. buat syarat je katenye hihi..
kami tak suke kek.. kami tengah pantang gule..
belasah sikit2 jadila.. tengah jaga kesihatan konon..
kengkadang lupe jugak. makan jugak manis2..

malam tu ada game bola arab vs malaysia..
untuk kelayakan piala dunia tak silap..
dah tu?? kek bola dia beli kotau..
nih tengok nih haha..



makpak je tak bape sangat makan..
nyuap anak jelah yang esaitet..
dan untuk lalink... makaseh dengan sepraisnya..
makaseh lagi dengan hadiahnya.. lebiuuuu..
mekaseh dengan ucapannya..
patutla malam tu kusyuk menaip..
ghopenyeeerr... hmmm




setel.. 

27 ada kenduri anak buah..
maka 26hb tu di sebelah malam
sekali lagi ada potong2 kek berjemaah..
utk ahli family yang sambut besday bulan 3..
makaseh pada anak buah yang sponsor keknya...






tuje yang ingat.. ade laggi ke ntah??
cite dua bulan lepaslah... lupeee



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...