Bukan Blog Kamu: Tahniah Encik Suami.. Semoga Sukses!!

Tuesday, January 12

Tahniah Encik Suami.. Semoga Sukses!!



tengok gambar ni.. main gugel je..
wah kenangan ni.. masa kami duk perak
lalu lalang je kat seri iskandar ni..
tak pernah plak nak nyinggah masuk..
bila dah pindah jauh kepingin plak
nak masuk dalam ni balik.. hiihii
jenguk2 je le... kenangan zaman remaja..


ok tahniah encik laki...
dapat tawaran masuk
belajar ke peringkat seterusnya..
kira lulus la intebiu aritu hihi..


dah lama ngidam nak sambung
ditangguh2kan.. akhirnya mintak jugak..
mungkin ni yang terbaik.. banyak
hikmahnya.. kita merancang je tu ini..
Tuhan tentukan.. maka ini peluang..
guna sehabis baik jangan sia2kan...
minimu selalu menyokongmuuu
lalalallalalla...
ada sebulan je lagi nak daftar..
dapat tau ni tadi dari sms...
mintak cek dalam web status
permohonan.. cik laki takde umah..
kita cek kan la dalam web...
berdebarnya macam sendiri pulak
nak sambung belajar... dan syukur.
alhamdulillah dapat jugak hehe..

jangan tanya bininya.. maleh haha..
kalau nyokong memang akan
bagi sokongan penohhhh!!!
tapi kalau suruh masuk kelas
internet marketing ke.. atau kelas2
usahawan ke ha tu memang rajin.
memang kepingin nak pegi..
insyallah baby dah besar skit
boleh la join.. nak mantoppkan
ilmu bisnes internet yang selalu
berubah2 ni kann hehe...




hek ele.. 2 kos je ke?
tapi cabarannya cemana
tak tau la acik cemana...
pepandai la belajar ye 
kasi pandai nak skor
ye lalink..

2 tahun jugak la nak ngadap
benda ni.. muge suksesss!





main2 gugel tadi jumpa pulak 
bangunan2 kat uitm perak ni..
alololo... ghinduuu plakkk...
banyak kenangan lakimini
13 tahun dulu kat sini nih...
tempat jatuh lagi dikenang
inikan pulak tempat bertemu kasih..
mengade.. tiss tisss tissss okbai





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahniah buat encik suami akak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...