Thursday, April 17

KARIKATUR : Anda teringin wajah anda dikarikaturkan oleh pelukis terhebat ni??


Saya ada cerita best nak kasik tau sumorang nih...
rugi yang amat kalau saya selaku pengheboh blog ni 
tak warwarkan berita best lagi sensasasi.. hoho..

Saya ada sorang kawan ni... memang terer melukis..
dia ada ijazah seni bina landskap tau.. kawan saya ni sama2
belajar masa saya di Uitm Perak dulu.. dia sebilik dengan saya..
saya katil atas.. dia katil bawah hahah.. *tupunnakciteke?*

kami masih berhubung sampai sekarang.. tengok dunia kerjaya
beliau beralih arah kepada bidang karikatur.. dan saya jugak 
seorang peminat lukisan karikatur.. dah lama teringin nak tempah..
bila tengok kawan sendiri yang buat ni memang teruja sangatlah!!

jom tengok sampai bawah antara koleksi yang beliau ada...
ok gambar kami yang telah dikartunkan hehehehe... cantik kan..!!

ok ni contoh kalau nak hadiah kan untuk anniversary..
tak lama lagi kami punya anniversary hujung bulan ni..
hadiah dah dapat dah... terima kasih CYIRAA RAHIM
sangat2 suke, gayat serta terujeee!!! tq lalink.... hehe..



ok.. kalau anda minat nak tempah untuk anak anda pun boleh..
mesti anak anda riang gembira bila dapat tengok wajah sendiri
yang telah dikarikaturkan oleh beliau... kalau takde anak kasik 
hadiah la untuk anak buah ke, anak jiran ke, anak sahabat ke..
pastu frame kan.... alamakkk..  cantikkk laaaa!!! tengok ni...!





atau anda nak lukisan anda bersama partner anda...
kekasih?? kekasih gelap??musuh?? suami isteri??
anak beranak?? sahabat baik?? adik beradik??
haaa cantik sangat la tu... tengok contoh bawah ni untuk
kategori couple... jep sepah dengan syuib pun ada...
siyessss ssangat tomey dan santekkkk sangatt!!






saya tau yang kategori ni mesti ramai paling sukaaaaaa!!!
dah tentunya lukisan perkahwinan.. hantarkan gambar kawen 
anda yang anda rasa paling lawaaaa sekali dan tempah la..
sama ada nak buat poster ke.. hadiah kawen ke.. bunting ke..
atau saje2 tempah untuk perhiasan rumah anda...






lawa2 kan lukisan dia.. mesti ramai yang nak tau berapa pulak 
harganya... dalam kepala mesti ingat dalam 100?? 200?? 300??
takde lah.. murah je...!! sangat berpatutan.. lukisan yang cantik ni
ada 2 kategori... sama ada nak bewarna atau pun tidak...

KARIKATUR HITAM/PUTIH = RM20seorang sahaja!!!!!!
kalau berdua jadi la RM40.. ikut kepala la senang cerita...

KARIKATUR BEWARNA = RM30 je sorang wehh!!
sama jugak kalau berdua/bertiga ke ikut gandaannya..

ha kan saya dah kata murah sangat ni.. 
tula orang cakap tak percaya... hehehe...
nak tengok tuan nya masuk paper harian metro semalam?
siap bergambar dengan Tun Mahathir lagi kateko..
best kan beliau nih... hehe.. ha cepat la ape tunggu lagi..


beliau bukan buat karikatur je tau.. ada jugak buat bisnes
printing yang lain contohnya flyers ke.. kad kawen ke.. dll...
memang superb hasil kerja beliau ni... boleh tengok2 sini ya..

INSTAGRAM : CYIRAARAHIM
WHATSAPP : 012 -5541375
EMAIL : em_cyiraa@yahoo.com


pssstt pesanan tuan tanah : 
teringin nak saya iklan kan produk anda? carik saya...
teringin nak masuk harian metro?? carik saya...
chocobert84@gmail.com


1 comment:

Anonymous said...

ok, nak terjah jap !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...