Bukan Blog Kamu: Petua Kuruskan Badan - Part 1

Friday, June 25

Petua Kuruskan Badan - Part 1

Anda GEMOK?? mahu kurangkan berat badan berlebihan??? mahu buang lemak2 tak guna di badan?? ingin kelihatan langsing seprti muda2 dahulu??? sila cuba petua ni...

adoihh... dah macam iklan lam tv plak dah.... jangan tak tau.. aku pon dah gemok gak nih.. kalo dlu kurus kering.. berat badan menten jer 40 kilo... baju smua saiz S sahaja okey...

tapi skang ni dah berat la... naik smpai 52.. jangan lebih sampai 55.. haaa tu dah obess la tu sebab tak kene ngan tinggi...

melalut lak dah... okeh2 kita sambung petua kuruskan badan gunakan limau ni... caranya...

Perah air limau ni tak kira la limau nipis atau kasturi tiap kali makan.. diselitkan sekali senaman ringan... amalkan tiap-tiap hari & tengok hasilnya dalam masa sebulan... lagi baik kalo kurang manis ye dan suam.. tak perlu ais okeyh... Insyallah kurangla berat badan nanti...

Cubelaah...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...