Tuesday, April 8

Main Kawen2

bert dah kawen? atiah dah kawen?
aduuu penat tul nak jawab soklan ni biler ramai yang tanye..
mmg la kan...biala aku citer kisahnyer naper aku pkai baju pengantin ni...
kejadian ni tahun 2006 waktu aku belajar kat iic...
saper student iic musti la tau nih hehehhe...
aku amik sbjek business comm..
so projek untuk semester tu untuk semua studen bsnes kom ni
kene bukak booth masing2..grup aku bukak gerai jual western food je..
tapi sayang sekali gambar2 nya tak dapat dikesan.. tak tau hilang mane..
salah satu booth yang menang booth tercantik ni la dier...
booth pengantin ni... diorg offer sesaper nak pkai baju ngan amik gambar
ader la casnyer...tu cara diorg kaut untung.. ehhehhe..
acara ni 4 hari.. aku bergambar ni masa hari keempat..
sebab masa mula2 tu aku memalu plak hahhahhaha....
so dah dapat peluang aku buat muker tak malu jer la hehhehe...
tu pun tudung pinjam sebab nak matching kan dgn baju..
padahal aku minat pepel yg mber aku sorg lagi tu pkai..

atas sekali : gambar aku dengan mber2 yg sesama berangan..
tengah2 : tula x ausmet aku yg bg skongan amik gambar kat situ hahahhaha..
last : aku ngan nana, budak bilik aku dulu merangkap juru foto gak hehe tq nana


semua dah jelas sume dah paham?
bagusss... aku lum tawen lagi.. n
nanti de real kawen takkan nak pkai yg macam ni plak..
baik aku amik kale peberet aku... ehheheh...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...