Friday, April 4

My Siblings...

gambar lamer yg disken balek...
ni la gambar akak2 n abg2 aku zaman mude belia..
hehehheh..
gambar bawu nanti wat entry lain lah...




yang pompan tinggi tu kakak aku yang sulung..
namernyer norita skang berumor 44 tahun..

sebelah kanan skali tu bangah aku...
namernyer norshamshah skang berumor 42 tahun...

sebelah kiri along aku tu alang aku la...
namernyer nazri berumor 40 tahun...

tepi sekali sebelah kiri tu ateh aku...
namernyer norazmi skang berumor 38 tahun...

yang duduk plak lelaki tu??
tu abg aku no 5 namernyer norman..
skang berumor 36 tahun...

n yang pompan tu acik aku..
namernyer noraida skang berumor 31 tahun......

maner plak aku n adik aku???

ahhahhahhaa...

bulum lahey lagik laaaa.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...