Bukan Blog Kamu: Bisnes Kommm

Sunday, April 13

Bisnes Kommm

nak cter salah satu sbjek yg aku hamek mase baja dolu..
sbjekk ni sgttt besss sebab kene ader baju seragam..
tapiiii amaatttttt bz...
ader sajer keje kene buattt...
aku as a mrktg mmanager dlm grup aku..
cmpny aku wat bsnes kek n bakeri...
jum la tgk gmbar plak..
ni jer yg sempat aku hamekkk ehhehe
kene wat gmba paspot pasai nak letak dlam org chart..


ni maser odw nak g kelas...
tuwun2 je dari kondo ader van ni parkg kat bawah...
hahahhaha... gayat jap amik la gambar..
kengkonon aku nak g keje kat astro ker???
bawu abih meetg...
mik2 gmba... candid nih

waktu lepak2 kat lobby tgh tgu memembe lain dtg..

dgn suzy hr mnger aku

waktu ni tgh prepare utk indvidu presentation...
nk kembang semangkuk sekejap pasai...
aku dpat haiyesss makk.. ahahah..
sonok2...lg plak kene puji la plak,...
sebab paling kondipen n isi yg mantap gtuw...
hehehe... sumer jadik kenangan jer....
kene wat sungguh2 ler.. sbb sbjek ni sng nak skor..
sumer org leh dpat A kalo wajen wat keje...


lassss dgn suzy balik...
hahhaa.. wugi tul tak amik gamba bebanyak..
time blja dulu maner ader camera...
tak mampu lagi nak beli...
kompom tumpg kamera org hahaha..
skang takkk lagiiii....
dah ader camera leh la amik gamba sesuka atii...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...