Bukan Blog Kamu: SETITIS KASIH DARMIA - 14 EPISOD JE

Wednesday, November 12

SETITIS KASIH DARMIA - 14 EPISOD JE



kalau cerita hindustan kita ada hero shah rukh khan dan kajol
pasangan serasi dan sejoli.. kat malaysia pasangan serasi sejoli
saya bagi kat 2 pelakon ni.. haha.. sharnaaz dan nellydia boleh?


kalau dulu mereka jadi jebat dan mastura dalam drama
bukan kerana aku tak cinta.. sekali lagi bergandingan
dalam setitis kasih darmia pulak.. adehh!! mana boleh lepas
peluang nak tengok..! dari episod pertama dah tengok sampai
 la semalam episod 9.. drama ni setiap selasa dan rabu jam 8.30
2 kali je seminggu.. memang tak puas.. sebab drama ni cuma
14 episod jela... malam ni episod ke 10.. tinggal 4 episod je lagi
lepas tu abih.....hmm kejap je rasa... patutla semalam cepat je
si liza dah tau hal sebenar diorang... apa cerita episod 10 malam ni?

Kalau tengok info, episod 10 malam ni kisahnya si amir kene kawin
dengan liza secepat mungkin dan ceraikan si mia.. Mia pujuk amir
supaya bersetuju kalau dia maafkan apa yang amir dah buat dengan mia..

kalau ikutkan cerita novel, sinopsis dari pembaca novel cerita ni
akhirnya dah tau, bapak damia tu bapak pada si amir..
amir tu anak angkat je.. mak ayah damia berpisah angkara
mak liza la.. liza akhirnya kawen dengan zack.. damia 
mestila dengan amir.. happy ending gitu.. novel kan?

jahat kan pegi cerita pulak.. haha.. stress weh.. dah la
tunggu seminggu 2kali je.. iklan punya la banyak.. 
cerita pendek2 plak... tengok la nanti sama tak cerita
novel dengan drama emosi, sedih lagi pilu gitu hihi...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

eMMe said...

yessss.. yg ni mmg layannn... hahaha... tak sempat tgk kat umah tgk kat opis Bert.. rebut remote dgn hubby.. dia sukeeee tgk bola..huhuh.. mengeruh je la jwpnye kan....hahahahah
`

Nor Maheran said...

Tp knp bapa amir tuh mcm hilang ingatan? Hmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...