Bukan Blog Kamu: Buang Masa

Sunday, July 13

Buang Masa

saje buang mase isi masa lapang ni kejap..sonok gak keje balik nie…
tade la buwink sgt…kalo x separa bingung aku dek kebusanan hahah…
mgu dpan ader xm..hrap leh skor dgn terernyer…ish..
windu bangat aku dgn bby…dh lamer x jmpa…
ni yg dh x sbar2 dh ni…
raser nak nikah kat siam jer hahaha..aper barang???hmm……
CJJ bukan PJJ….
1 bnda yg buat aku makin syg bangat dgn dier…
susa nak carik ganti….
dier la busuk aku…wangi aku…
cinta hati pengarang jantung intan payung
delima mekar ntahpapentah…hahahahhhahahhahhahha….
kdg3 aku plik ngan pangai2 mlayu ni…
kalo dah ader pgkt sket…ader duit sket…dah belagak…
patu pndg rendah dgn org lain…
ckap pon eksen jerk..nyampah tol dgn org camtuh!!!!
eh emo plak cik behert ni hahha…eh x sbrnyer nak tguuuu…
hrap2… jadi laaaa…
sng sket aku nak raun2….ehehehe..
yerla bnda x btul..takut la sket…kalo betul2 tade la heran sgt…..
kalo dpat aku ubah mcam2…
kasik tantek n diff darik org lain hehhehe…owwhhh harap2 dpat laaa…
kalo tak kene tgu lagi la gamaknyer….ehhehe…
leh la aku melaram raya nanti ehhehe….

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...