Bukan Blog Kamu: Melangok

Thursday, May 8

Melangok

jenjalan g kg amey...
aku g sana atas urusan bisnes...
sajer dtg nak pomot bisnes aku uwat...
sempat lak g sawah ni kejap amik angin padi nak menguning...
damai rase di hati..
kt kg aku mane ader..
kalo ader pon tak cantik macam ni kutt...
kami bawu smpai...
aku dah jalan dulu bawak adik2 amey..
tu jauh kat belkang amey tinggal lagi....

ish amey ni cepat lerrr...bawu nak datang bawak bekal air..

tom, ecah ngan aku tgh tgu amey

baik2 jatuh dalam lecah tu...
ni aper pesen la diorg ni samer jer 2 beradik ni..


kami mahu pulangggg.....


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...