Sunday, January 5

HANYA SEKEPING KERTAS.... tetapi...



Cerita santai-santai jela ahad ni ya..

saje suka2 buat.. tak terfikir pun nak pergi jauh..
tapi makin dibuat makin banyak permintaannya..
 mula2 sebulan sekali...lepas tu sebulan 2,3 kali...
dan akhirnya tiap2 minggu pulak datangnya...

banyak kali jugak menolak permintaan orang..
saya kecewa.. mereka pun mungkin kecewa...
apakan daya saya.. saya insan biasa... wahh gituu..

pabila dah serius.. maka saya jadikan kerjaya utama..
seronok makin seronok.. nampak senang tapi renyah..
saya pun pelik.. saya boleh suka kerja renyah2 macam ni..
kalau dah minat ape kerja susah pun jadi senang...

jadi saya nekad.. akhirnya saya pun mohon la kertas bertulisan ini..
walaupun sekadar kertas A4 yang ada tulisan di atasnya...
tapi nilai kertas ni memang berharga...


dapat jugak akhirnya lesen perniagaan untuk chocobert november lalu..
doakan saya jadi tokey coklat yang berjaya ya...
bulan depan februari genaplah setahun... boleh sambut besday yey!

pssttt : boleh naik harga la lepas ni... semua barang naik..
saya menyahut seruan kerajaan.. haha.. cepat sikit saya 
jadi tokey besar kihkihkih... ok memain je... kang lari
pulak customer saya... yang nak order sila order awal2
supaya tempahan anda tidak dirijek dengan sedih sekali..


TEMPAHAN :
FB : Chocobert 
Email : chocobert84@gmail.com
HP : 016-8880684



5 comments:

Faiz Saaid said...

wah best sudah daftar syarikat

Cikgu Abah said...

dah boleh buat iklan tv la...hehehe..dah ade lesen..

Miss N™ said...

bagusnya..!

semoga berjaya dan dimurahkan rezeki selalu..!

nanti naufal dah besar, boleh tolong.. :)

Hudalatip said...

Tahniah dan semoga terus sukses!!!

edogawa conan said...

boleh la tempah choc kalo nak kawen nanti.hihihi :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...